Sportainment

Život se neměří počtem nádechů, ale počtem momentů, které berou dech.

Sportainment

Život se neměří počtem nádechů, ale počtem momentů, které berou dech.

Sportainment

Život se neměří počtem nádechů, ale počtem momentů, které berou dech.

Sportainment

Život se neměří počtem nádechů, ale počtem momentů, které berou dech.

Z našeho katalogu

Firemní akce

Nezapomenutelný zážitek, program šitý na míru klientům, budování vztahů s klienty.

více informací >>

Teambuilding

Zlepšení komunikace týmu, utužování kolektivu, nečekané zážitky, aktivní odpočinek.

více informací >>

Promotions a road show

Vytipování lokací, příprava promo plánu, zajištění promo týmu a hostesek.

více informací >>

Eventy v zahraničí

Jedinečné eventy v zahraničí, Formule 1, rafting, Porsche Lipsko.

více informací >>

Společenské akce

Akce pro desítky ale i tisíce lidí, zajímavé prostory, originální program šitý na míru.

více informací >>

Konference a výstavy

Konference a výstavy dle vašich představ, technické zajištění, návrh programu.

více informací >>

Hostesky

Profesionální a zkušené hostesky na všechny typy eventových akcí.

více informací >>

 

Ammann Czech Republic a.s.

Ammann Czech Republic a.s. - setkání dealerů
Tomáš Kopic, Generální ředitel


 

Naše společnost pořádala unikátní akci v podobě celosvětového setkání distributorů firmy, které se v takovémto rozsahu uskutečnilo poprvé po 10 letech a bylo zásadní akcí pro znovuobnovení plné produktové a obchodní nabídky firmy. Akce čítala zhruba 200 osob, tvořených obchodními partnery, distributory a managementem firmy, představeno bylo zhruba 40 produktů včetně 5 celosvětových novinek, které dohromady representovaly celosvětové prodeje na úrovni 250 milionů EUR. Důležitou součástí akce byl záměr představení výrobní a vývojové kapacity firmy.

Vzhledem k rozsahu a důležitosti akce jsme její tvorbu, organizaci a technické zajištění zadali po výběrovém řízení firmě Sportainment s.r.o. díky vysoké kreativitě a originalitě jejich návrhu a zkušenostem s pořádáním akcí podobného rozsahu. 2-denní příprava a celodenní realizace akce naši volbu plně potvrdily. Sportainment strhl svým nasazením, zaujetím a perfektními praktickými zkušenostmi všechny zapojené zaměstnance (20) a kooperující firmy (5) k maximálnímu výkonu a naše klienty a distributory udržel 5 hodin v plné pozornosti díky naprosto originální a dokonale zorganizované prohlídce firmy a strhující závěrečné produktové prezentaci zakončené nezapomenutelnou pyrotechnickou a světelnou show.

Všichni se těšíme na společné opakování této akce v roce 2006, které nám bylo pro naprostý úspěch okamžitě v rámci celé skupiny přiděleno.

Ammann Czech Republic a.s.

>> Zpět na seznam článků